2012. augusztus 23., csütörtök

Robin szépiával

Köszönöm szépen a kedves kommenteket és a jótanácsokat az előző bejegyzésekkel kapcsolatban. Mint ígértem, újra előszedtem a ceruzáimat. Még tavasszal kerestem gessót a festéshez. Azt ugyan nem találtam, de az üzlet polcáról "integetett" nekem a Cretacolor Artist Studio Drawing 101 készlete, melyben 10 ceruza és egy papír dörzsölő van. A grafit és szénceruzák mellett szépia, vörös- (sanguine) és fehér krétaceruza is található, amiket már régóta szerettem volna kipróbálni, ezért muszáj volt megvennem.

Aztán a nyaralásunk alatt barátnőm kihozta nekem a könyvtárból Hazel Harrison- Művészakadémia c. könyvét. Abban láttam egy érdekes portrét barnás-narancsos színű papíron szépiával, szénnel, vörössel és fehérrel, ezt akartam én is kipróbálni egy saját fotó alapján.

És ilyenre sikerült:


A papír Mi-teintes 160 gr-os, 374 Terre di sienne színben. A papír simább oldalára rajzoltam.
A legsötétebb részekhez vöröskrétát (rőtlit) és szépiát használtam és a legvilágosabb részeket fehérrel emeltem ki.
Megdöbbentően hamar kész lett a rajz. Nagyon kevés satírozás után fültisztítóval átdörgölve szépen el lehet tüntetni a ceruzavonásokat, amiket a háttérben és a pólón viszont meghagytam, mint ahogy a könyvben is mutatták.

6 megjegyzés:

Mdanett írta...

Nagyon szép lett. De szívesen nézegetnék tőled olyan tutoriál sorozatot, amelyben láthatóak az egyes munkafolyamatok. Abból nagyon sokat lehet tanulni. Nekem legalábbis sokat segítenek. :)
Gratulálok!

Névtelen írta...

das sieht ja schön aus, ich habe mal auf Schwarz mit Weiss gezeichnet!

Lieben Gruss Elke

gromine írta...

Örülök, hogy tudtam segíteni a könyvvel.
Nagyon szép lett, mennyi idő alatt lettél kész a rajzzal?

anwerosa írta...

Köszönöm szépen! Lehet szó tutorialról, nem tudtam, hogy van rá érdeklődés és hogy sokat segít. Néha annyira belemerülök a rajzolásba,hogy eszembe sem jut menet közben fotózni.:)

anwerosa írta...

Danke schön! Weiss auf schwarz sieht bestimmt auch sehr schön aus.

anwerosa írta...

Köszönöm szépen! Pár óra alatt kész lett. Nem néztem az órát, mert teljesen belefeledkeztem és amikor csak egy pici hiányzott, gondoltam, befejezem.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...